اس ام اس فراغ وتنهایی سری اول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس فراغ وتنهایی سری اول
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1392
بازدید : 1363
نویسنده : Mohammad
کسانی هستند که از خودمان می رنجانیم
مثل ساعت هایی که صبح دلسوزانه زنگ می زنند و در میان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم
بعد می فهمیم که خیلی دیر شده وقتی که تنهایی به سراغمان می آید …
.
.
مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزم و پایان ندارم !
.
.
آنقدر تنهایم که حتی کسی نیست صندلی را از زیر چوبه ی دارم بکشد !
.
.
فکر می کردم تنهایی یعنی
من
سکوت
پنجره های خاک گرفته
اتاق خالی از تو
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !
.
.
دلم بایگانی رویاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند ...
چه اشتباه مهیبی !!!
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد و مرا در پوشه تنهائی گذاشت !
.
.
تنهایی یعنی شارژ گوشیت تو ۲۴ساعت یه خطش هم کم نشه …
.
.
صدای قوطی خالی کنسرو تنها دارایی جوی آب است و سکوت تنها دارایی حنجره من !
.
.
گفت بنویس میمانم
نوشتم میروم
این غلط املایی مرا ویران کرد و حالا باید روزی ۱۰۰مرتبه از روی تنهایی بنویسم !
.
.
تنهایی شاخه ی درختی ست پشت پنجره ام ، گاهی لباس برگ میپوشد گاهی لباس برف ! اما همیشه هست …
.
.
تنهایی یعنی بطری آب توی یخچال رو سر بکشی …
.
.
دکتر پای نسخه ام بنویس “ممنوع ملاقات”
بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد ...
.
.
همه برگ‌های تقویم را به دنبال تو شمرده ام
برگ‌های سیب
برگ‌های انگور
پاییز اما
فصلِ خرمالوست
فصلِ گسِ تنهایی


:: موضوعات مرتبط: اس ام اس فراغ وتنهایی , ,
:: برچسب‌ها: فراغ وتنهایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: